sunnuntai 24. elokuuta 2008

Punaiset kengät

kaupungilla kun mä kävelin
sinä vastaan tulitkin
punaiseksi lemahdin

odottaa en osannut
vaikka pistit mun pään aina pyörryksiin

sinä iltana kun pyysit ulos juhlimaan
sun kavereita näkemään
olin onnellinen tietenkin

mutta sitten mielesi muuttui kuitenkin
osannut et päättää otatko minut milloinkin

masennus iskee aina myöhemmin
kun mä menen nukkumaan
ja ajattelen sinua

"punaisilla kengillä
itseluottamukseni taas herätän
pidän puoleni rakkaudessa ja
sodan voitan sittenkin"

vastaantulijoita tuijotan
heistä sinua etsin
turhaan

kuusitoista päivää odotin
sitten luovutin
sinut unohdin

kun sä päätit soittaa sittenkin
luurin korvaan sulle löin

en halua sua enää nähdä milloinkaan
jos et osaa päättä tahdotko minua

ikävä iskee aina myöhemmin
kun mä menen nukkumaan
ja ajattelen sinua

"punaisilla kengillä
itseluottamukseni taas herätän
pidän puoleni rakkaudessa ja
sodan voitan sittenkin"

"punaisilla kengillä
itseluottamukseni taas herätän
pidän puoleni rakkaudessa ja
sodan voitan sittenkin"


© kuplatyttö

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti